بازی Genshinimpact

بازی موبایلی Genshin Impact در اولین سال انتشار توانسته به درآمدزایی ۲ میلیارد دلاری دست پیدا کند. این اتفاق، Genshin Impact را به سومین بازی موفق موبایلی تبدیل می‌کند که بعد از عناوینی مانند Honor of Kings و پابجی، از نظر مالی عملکرد بسیار خوبی داشته است. بدون در نظر گرفتن آمار فروش در چین، این بازی را می‌توان پرفروش‌ترین بازی موبایلی در جهان دانست...

بازی Genshin Impact که توسط استودیو miHoYo Games توسعه داده شده در تاریخ ۲۸ سپتامبر ۲۰۲۰ (۷ مهر ۱۳۹۹) به صورت جهانی و رایگان منتشر شد. در زمان عرضه، این بازی حدود ۱۰ میلیون پیش‌فروش داشت و تماشای آن در توییچ از فورتنایت بیشتر شده بود. تنها ۶ ماه پس از انتشار، فروش این بازی از ۱ میلیارد دلار عبور کرد و طبق آمار‌ها، هیچ‌یک از رقبای موفق‌تر نتوانسته بوند با چنین سرعتی به درآمد میلیارد دلاری برسند.

 

همچنین بخوانید :

تریلر جدید Far Cry 6

 

در ماه سپتامبر امسال، این بازی حتی درآمد بیشتری از ماه قبل داشت که دلیل آن همزمانی با حضور شخصیت محبوب Raiden Shogun بود. معمولا با اضافه شدن هر شخصیت جدید به این بازی، بازیکنان به طور متوسط روزانه ۱۲ میلیون دلار صرف می‌کنند.

genshin_impact

درآمد بازی از پرداخت‌های درون برنامه‌ای تامین می‌شود که به بازیکنان اجازه می دهد Genesis Crystals را خریداری کنند. در این صورت می‌تواند به ارز برتر Primogems تبدیل و سپس به ارز دیگری به نام Fates تبدیل شود. از این ارزها می‌توان برای خرید شخصیت‌ها یا سلاح‌ها استفاده کرد. این بازی مجموعه‌ای از آیتم‌های مختلف را برای ارتقا شخصیت‌های درون بازی ارائه می دهد.

در اخبار مرتبط خواندیم سازنده Genshin‌ Impact افشاگران را به دادگاه می‌کشاند، نسخه iOS بازی به‌زودی از کنترلر پشتیبانی خواهد کرد و توسعه‌دهندگان روی نسخه‌های پلی استیشن ۵ و سوییچ آن هم کار می‌کنند که همچنان تاریخ عرضه مشخصی ندارد.

بازی Genshin Impact هم‌اکنون روی پلتفرم‌های پی سی، پلی استیشن ۴، اندروید و iOS به صورت رایگان در دسترس است.

منبع : Kutako