اپیک گیمز

تیم سوئینی، مدیرعامل اپیک در توییتر خود عنوان کرد که اپل بازی فورتنایت را در لیست سیاه خود قرار داده و درخواست آن‌ها مبنی بر بازگردانی حساب اپ استور را رد کرده است...

با این خبر بازی از GameToon در ادامه مطلب با ما همراه باشید❤️✔️❤️✔️

به نظر می‌رسد اپل درخواست اپیک گیمز برای بازگردانی حساب این شرکت توسعه‌دهنده را رد کرده باشد. به گفته تیم سوئینی، بنیانگذار و مدیرعامل اپیک، اپل بازی فورتنایت را در لیست سیاه خود قرار داده است. همچنین به گفته او حضور این بازی محبوب در لیست سیاه تا زمانی که توسعه‌دهنده فرآیند تجدیدنظر را به پایان برساند ادامه خواهد داشت، با این وجود حضور فورتنایت در لیست سیاه اپل ممکن است حدود پنج سال طول بکشد.

فورتنایت

حدود دو هفته پیش، قاضی ایوان گونزالس راجرز (Yvonne Gonzalez Rogers) با صدور حکم دائمی برای پرونده اپیک علیه اپل، محدودیت‌های جدیدی را بر قوانین اپ استور اپل اعمال کرد تا به این درگیری حقوقی پس از ماه‌ها پایان دهد. قاضی همچنین به اپیک دستور داد تا نزدیک به ۳.۵ میلیون دلار و ۳۰ درصد از درآمد خود کسب شده توسط نسخه iOS فورتنایت را به اپل پرداخت کند.

همچنین بخوانید :

بازی Dota 2 به زودی دیگر از سیستم‌های 32 بیت پشتیبانی نخواهد کرد

از آن زمان تاکنون فورتنایت در اپ استور حضور نداشته است و اکنون سوئینی در توییت جدید خود آخرین مکاتبات با ایمیل را افشا کرده است. او در توییتر نوشت:

اپل دروغ گفت! اپل یک سال به جهان، دادگاه و مطبوعات اعلام می‌کرد که از بازگشت اپیک به اپ استور اگر آن‌ها با قوانین مشابه دیگران موافق باشند، استقبال می‌کند. هرچند اپیک موافقت خود را با قوانین اعلام کرد، اکنون اپل از قدرت انحصاری خود به شیوه دیگری استفاده کرده است.

fortnite

سوئینی همچنین در ادامه این توییت، ایمیل خود و مستندات مربوط به پرداخت خسارت ۶ میلیون دلاری به اپل را طبق تصمیم دادگاه به اشتراک گذاشت. او در ایمیل خود از اپل درخواست کرد تا «حساب توسعه‌ فورتنایت بازگردانند» و وعده داد که «اپیک در هر زمانی که محصولات خود را در پلتفرم‌های اپل منتشر می‌کند به دستورالعمل‌های این شرکت نیز پایبند خواهد بود.»

از طرفی اپل در پاسخ به سوئینی، درخواست او را رد کرده است و همچنین تا زمانی که رای دادگاه ناحیه نهایی و غیرقابل تجدید نظر شود، درخواست‌ آن‌ها را بررسی نخواهد کرد.

منبع : TheGamer